KOEKELBERG WERFT AAN

Vacatures in de kijker

Offert n°258 - chocolatier m/v/x

Profiel

  • Goede kennis van de productie van chocoladeproducten
  • Kennis van het Nederlands naast het Frans en het Engels is een pluspunt
  •  Zich met gemak en plezier uitdrukken in het openbaar


Aanbieding

Het Belgian Chocolate Village wil zijn team chocolatiers versterken voor het regelmatig geven van workshops in ons chocolade atelier.

Omschrijving van de onderneming:

Het Belgian Chocolate Village (B.C.V.) is het museum gewijd aan de chocolade in de oude koekjes- en chocoladefabriek Victoria in Koekelberg. In een prachtige tentoonstellingsruimte van 900m2 maak je via een interactief parcours, een tropische serre en een atelier waar je een chocolademaker aan het werk kunt zien, kennis met de geschiedenis van de chocolade. Op de eerste verdieping is er een origineel belle-epoque salon met winkel en een ruimte met 55 zitplaatsen waar bezoekers kunnen genieten van drankjes en chocoladeproducten.

Taken:

 

  • Minimaal twee pralinerecepten creëren  
  • Bezoekers ontvangen
  • Het werk van een ambachtelijke chocolatier uitleggen en tonen in het atelier met de beschikbare apparatuur
  • De recepten van de dag laten proeven
  • Schoonmaken van het atelier

 

Optioneel:

 

  • Pralines produceren voor de BCV-boetiek
  • Het geven van workshops aan groepen over het maken van pralines en andere zoetigheden

Contract:

Contract via SMART, zelfstandigenstatuut of studentencontract


Contact info.

Stuur je CV en motivatiebrief naar  info@belgianchocolatevillage.be

Offert n°254 - Onthaalmedewerker Studentenjob (m/v/x)

Profiel

  • Je hebt een goede kennis van het Nederlands, het Frans en het Engels
  • Je bent tussen 18 en 25 jaar
  • Je bent dynamisch en polyvalent
  • Je bent klant- en servicegericht

Herken je jezelf in deze omschrijving? Dan hebben wij de job die bij je past! 😉 😉


Aanbieding

Omschrijving van de onderneming:

Het Belgian Chocolate Village (B.C.V.) is het museum gewijd aan de chocolade in de oude koekjes- en chocoladefabriek Victoria in Koekelberg. In een prachtige tentoonstellingsruimte van 900m2 maak je via een interactief parcours, een tropische serre en een atelier waar je een chocolademaker aan het werk kunt zien, kennis met de geschiedenis van de chocolade. Op de eerste verdieping is er een origineel belle-epoque salon met winkel en een ruimte met 55 zitplaatsen waar bezoekers kunnen genieten van drankjes en chocoladeproducten.

 

Functieomschrijving:

  • Onthaal van de bezoekers
  • Ticketing
  • Informeren
  • Reservaties beheren
  • Deelnemen aan diverse evenementen, team buildings, verjaardagen, verhuur aan bedrijven en andere activiteiten.

We bieden:

Een leuke studentenjob in een aangename en ontspannen omgeving

Wanneer? 10.00 u tot 18.00 tijdens de week of in het weekend


Contact info.

Geïnteresseerd?         Kom ons team versterken!

Solliciteer via een mail naar: info@belgianchocolatevillage.be

Offert n°251 - controleur & directieassistent (m/v/x) Divisie III Openbare werken Ruimtelijke ordening Niveau A – Architect – Industrieel ingénieur (bouw)

Profiel

Competenties:

  • Kennis van de wetgeving inzake stedenbouw en leefmilieu of die willen verwerven;
  • Kennis van het platform Osiris of die willen verwerven (een pluspunt);
  • Kennis van administratief dossierbeheer of die willen verwerven;
  • Basiskennis van wegentechnieken is een pluspunt of die willen verwerven;
  • Computervaardigheden: MS office, Autocad (een pluspunt), MS project (een pluspunt);
  • Kennis van het platform Nova of die willen verwerven;
  • Goede redactionele capaciteiten, dito plannings- en organisatorische capaciteiten;
  • Autonoom zijn in het beheer van het werk;
  • Zich gemakkelijk kunnen aanpassen;
  • Kennis van het Nederlands;
  • Grondig en nauwkeurig zijn;
  • Communicatievaardig zijn;
  • Belangstelling voor de gebieden stedenbouw, leefmilieu en aanleg van openbare ruimten;
  • Leidinggevende capaciteiten (een pluspunt);

 

Diploma:

In het bezit zijn van een diploma van architect, industrieel ingenieur (bouw)


Aanbieding

Divisie III omvat ruimtelijke ordening, de cel investeringen die zelf stadsvernieuwing omvat alsook gesubsidieerde projecten, mobiliteit en openbare ruimten, het gemeentelijk erfgoed, de administratie-ve en financiële afdeling, onderhoud, energie, leefmilieu en dierenwelzijn, de gemeentelijke werkplaats met openbare ruimten, gebouwen en evenementen.

Haar taken zijn, met inachtneming van de wetgeving en voor alle gebieden die haar aanbelangen, ten dienste te staan van de burgers en de beslissingen van het College en van de Raad te doen uitvoeren met het oog op de ontwikkeling van de levenskwaliteit van de burgers van de gemeente, in overeenstemming met de beslissingen genomen voor de andere divisies, in het algemeen belang.

 

Ruimtelijke ordening:

Haar voornaamste taak betreft stedenbouw en leefmilieu in het algemeen: de planning, het verlenen en het toezien op vergunningen, de energieprestatie van gebouwen, de controles op en vaststellingen van inbreuken en de hygiëne in de gebouwen vanuit technisch, administratief en financieel oogpunt.

 

Taak van de functie:

               Controleur:

  • Controlebezoeken uitvoeren in het kader van de afgifte van stedenbouwkundige en milieuvergunningen, zowel tijdens als aan het einde van de bouwwerkzaamheden;
  • Controlebezoeken uitvoeren in het kader van vermoede inbreuken op het gebied van stedenbouw en leefmilieu;
  • Processen-verbaal opstellen bij inbreuken inzake stedenbouw en leefmilieu;
  • De administratieve behandeling van de inbreuken;
  • Controles uitvoeren in het kader van bouwwerkzaamheden;
  • Het beheerteam van het Osirissysteem vervoegen voor een punctueel ofte nauwkeurig beheer van de aanvragen;

Directieassistent:

  • De verantwoordelijke van de dienst bijstaan;
  • De voortgang van de stedenbouwkundige vergunningen beheren en erop toezien in samenwerking met het team;
  • Informatie verstrekken en doorgeven aan bewoners op het gebied van ruimtelijke ordening;

 

Verantwoordelijkheden en activiteiten

Hoofdactiviteiten:

  • Ter plaatse de overeenstemming controleren tussen de afgegeven vergunningen en de uitgevoerde werkzaamheden;
  • Verslagen opstellen op basis van de voornoemde controles;
  • Ter plaatse controleren in geval van een vermoedelijke inbreuk inzake stedenbouw en leefmilieu;
  • Zorgen voor administratief toezicht op de inbraakprocedures;
  • Processen-verbaal opstellen bij inbraak op (één van) deze gebieden;
  • De verantwoordelijke van de cel Ruimtelijke ordening bijstaan in het kader van de controle van de opgestelde documenten en de planning van de behandeling van de dossiers;
  • Toezien op de voortgang van de aanvragen voor een stedenbouwkundige vergunning;
  • In samenwerking met het team antwoorden op vragen van bezoekers en op vragen via telefoon en via e-mail;
  • Binnen het team de dossiers beheren inzake een bezetting van de weg voor de bouwwerkzaamheden in de aanvraagdossiers voor een stedenbouwkundige vergunning en inzake planning.

 

Verantwoordelijkheden:

  • Zorgen voor de behandeling van de aanvraagdossiers voor een stedenbouwkundige vergunning;
  • Zorgen voor de overeenstemming tussen de afgegeven vergunningen en de uitgevoerde werkzaamheden;
  • Zorgen voor de technische alsook de administratieve behandeling van de inbreukdossiers;
  • In samenwerking met de andere personeelsleden het Osirissysteem inzake de bezetting van de weg beheren;
  • Informatie verstrekken over de voortgang van de behandeling van de dossiers.

 

Vervanging:

  • De verantwoordelijke van de cel Ruimtelijke ordening bij afwezigheid kunnen vervangen en de bewoners kunnen inlichten als collega’s afwezig zijn.

 

Doelstellingen:

  • De aanvraagdossiers voor een stedenbouwkundige vergunning beheren binnen de gestelde termijn;
  • Ervoor zorgen dat de dossiers kunnen worden afgesloten na de controles ter plaatse van de overeenstemming met de afgegeven vergunningen & zorgen voor de inachtneming van de regels op het gebied van stedenbouw en leefmilieu, zo nodig door processen-verbaal op te stellen in geval van niet-naleving.

Contract en voordelen

  • Voltijdse opdracht;
  • Contract van onbepaalde duur;
  • Niveau A1.2 – bestuurssecretaris – loopbaanversnelling na 5 jaar bij het gemeentebestuur.
  • Klein team;
  • Gevarieerd werk: bezoeken ter plaatse en administratief beheer, controles, toezicht op bouwwerkzaamheden, management;
  • Voordelen: Eindejaarspremie, hospitalisatieverzekering, tweetaligheidstoelage, erkenning van de anciënniteit in de openbare sector (alle dienstjaren) en in de privésector (met een maximum van 6 jaar – indien verband met de functie), aanvullende pensioenverzekering, gedeeltelijke terugbetaling van de openbare vervoerskosten (100% MIVB, gedeeltelijke terugbetaling De Lijn, TEC en patronaal aandeel voor de NMBS), en/of fiets- of voetgangersvergoeding, extralegale verlofdagen, opleidingen, klein aanvullend pensioen en maaltijdcheques.


Contact info.

Mevrouw Laura Fuentes lfuentes@koekelberg.brussels

Offert n°232 - Beheerder EPB-dossiers (m/v/x) Niveau A voltijds: Halftijds in Ganshoren en halftijds in Koekelberg

Profiel

Diploma:

Houder zijn van een diploma van architect, ingenieur (industrieel of burgerlijk).

Competenties:

- Een goede kennis hebben (of de bereidheid om die te verwerven) van de Brusselse wetgeving op het gebied van stedenbouwkunde, meer bepaald met betrekking tot EPB alsook voor wat betreft de administratieve procedures;

- De opleiding « EPB-adviseur » bij Leefmilieu Brussel zich ertoe verbinden te zullen volgen en zich tot het uiterste inspannen om ervoor te slagen of deze opleiding gevolgd hebben;

- Kennis van bouwtechnieken;

- Kennis van en belangstelling voor energietransitie, duurzame ontwikkeling en rationeel gebruik van energie;

- Computervaardigheden: MS office, gebruik van BOS, NOVA, EPB-software (te verwerven kennis);

- Goede organisatievaardigheden, redactionele vaardigheden, goede spellingvaardigheden;

- Gestructureerd, strikt, polyvalent, beleefd;

- Communicatievaardig;

- Een goed stressmanagement hebben;

- Autonoom zijn in het beheer van het werk;

- Een goede kennis hebben van de tweede taal;

- Beschikken over een rijbewijs B.


Aanbieding

Opdrachten:

Met inachtneming van de wetgeving en voor alle gebieden waaruit de divisie bestaat, ten dienste te staan van de burgers en de beslissingen van het College en die van de Raad te doen uitvoeren met het oog op de ontwikkeling van de levenskwaliteit van de burgers van de gemeente, in overeenstemming met de beslissingen die werden genomen voor de andere divisies, in het algemeen belang.

Zijn/haar voornaamste opdracht betreft stedenbouwkunde en milieu in ruime zin: het plannen, het verlenen en het controleren van vergunningen, de energieprestatie van gebouwen, controles en vaststellingen van inbreuken en de hygiëne in gebouwen vanuit technisch, administratief en financieel standpunt.

 

Opdracht van de functie:

Als dossierbeheerder maak ik deel uit van stedenbouwkunde, meer bepaald van de cel ‘beheer van het grondgebied’, en ben ik belast met de dossiers die verband houden met mijn gebied van expertise (Energieprestatie van gebouwen (EPB), wat bij de aanvragen voor stedenbouwkundige vergunningen gevoegd wordt), met inachtneming van de wetgeving, de van kracht zijnde procedures, het budget en de richtlijnen van de hiërarchie. Ik doe een beroep op de bronnen van mijn netwerk, intern en/of extern, en werk ermee samen.

 

Verantwoordelijkheden en activiteiten

Hoofdactiviteiten:

  1. Het toezicht houden op de EPB-luiken in het kader van de stedenbouwkundige vergunningen: meer bepaald:
  • Het analyseren van EPB-voorstellen (ze opvragen indien nodig) en het sturen van situatiegebonden brieven/e-mails, d.w.z. op een ad-hocbasis, op basis van de gedetailleerde procedure die te vinden is op de online directory/het online overzicht van Leefmilieu Brussel;
  • Het opvragen van EPB-verklaringen als ze er niet zijn met het oog op de data van de bouwwerkzaamheden die werden ingevoerd in NOVA of op basis van een schatting van de duur van de bouwwerkzaamheden;
  • Het analyseren van de EPB-verklaring en het sturen van situatiegebonden brieven/e-mails, d.w.z. op een ad-hocbasis, op basis van de gedetailleerde procedure die te vinden is op de online directory/het online overzicht;
  • Het in NOVA aanvullen van de gepast evenementen en activiteiten;
  • Het invoeren van de projectverdeling van alle EPB-voorstellen in NOVA, ook van de voorstellen zonder architect;
  • Het opstellen van een jaarlijks activiteiteitenverslag.
  1. Het fungeren als referentiepersoon op het gebied van EPB in de cel ‘Beheer van het grondgebied’:
  • Het bijwonen van alle door Leefmilieu Brussel georganiseerde vergaderingen;
  • Het bijwerken en updaten van het beheersinstrument, zodat men een globaal zicht heeft op alle lopende dossiers. Dankzij dit instrument zal men op elk ogenblik kunnen weten in welke fase van de EPB-procedure een dossier zich bevindt, de ontbrekende documenten kunnen opvragen, een strafprocedure kunnen opstarten en dossiers kunnen afsluiten. Dit kan men doen op basis van het gemeentelijke EPB-verslag dat elke maand wordt opgestuurd door het CIBG.
  1. Het uitvoeren van controles op het terrein met betrekking tot dossiers en bouwwerkzaamheden/bouwplaatsen op het gebied van EPB:
  • Het bezoeken van toekomstige bouwplaatsen waarvan de aard van de werken waarvan de aard « EGE » is en het opstellen van de pv’s van plaatsbezoek om goed toezicht te kunnen houden op de dossiers.

 

Verantwoordelijkheden:

  • De referentiepersoon van het gemeentebestuur zijn op het gebied van EPB;
  • Zorgen voor het beheer van en toezicht houden op de dossiers binnen de wettelijke termijnen;
  • Op het terrein de conformiteit controleren van de dossiers en de bouwwerkzaamheden/bouwplaatsen op het gebied van EPB;
  • Informatie verstrekken over de voortgang van het toezicht op de dossiers.

Bijzonderheid:

 

Deze betrekking is een voltijdse betrekking die echter verdeeld is over twee gemeenten (Koekelberg en Ganshoren). In elk van beide gemeenten zullen er volledige dagen gepresteerd worden (afwisselend 2 dagen/3 dagen). De kandidaat heeft dus niet de mogelijkheid slechts één halftijdse betrekking te kiezen.

 

Aanbod:

Voltijds (halftijds in Koekelberg en halftijds in Ganshoren)

Contract van onbepaalde duur(verbonden aan de toekenning van subsidies Leefmilieu Brussel)

Niveau A1 – bestuurssecretaris

Hiërarchische verantwoordelijken: G. VAN DER SMISSEN ( Koekelberg )

                                                           C. DE WANNEMAEKER ( Ganshoren )

 

Voordelen:

Eindejaarspremie, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, tweetaligheidstoelage, erkenning van de anciënniteit in de openbare sector (alle dienstjaren) en in de privésector (met een maximum van 6 jaar – indien verband met de functie), aanvullende pensioenverzekering, gedeeltelijke terugbetaling van de openbare vervoerskosten (100% MIVB, en patronaal aandeel voor de NMBS), en/of fiets- of voetgangersvergoeding, extralegale verlofdagen, opleidingen, klein aanvullend pensioen

onmiddellijke aanwerving op niveau A1.2 (na 5 jaar wordt dit A1.3), enkel voor het halftijdse deel in Koekelberg en voor de einddiploma’s architect/ingenieur

Alleen in Koekelberg: maaltijdcheques 5 euros

Alleen in Ganshoren: Collectieve sociale dienst

Verlofdagen: 26 jaarlijks (voltijds) + compensatiedagen


Contact info.

Mevrouw Laura Fuentes

lfuentes@koekelberg.brussels

Offert n°228 - Projectbeheerder – Technisch beheer onderhoud van de gebouwen – Niveau A Ingenieur/architect m/v/x

Profiel

Vaardigheden:

- kennis van bouwtechnieken en meer specifiek van speciale technieken (riolering, gasdistributie, afwatering en wateropvang, verwarming, ventilatie, klimaatregeling, laagspanning en zeer lage elektriciteitsspanning (alarm, toegangscontroles, …), liften)

- kennis van overheidsopdrachten of bereid zijn deze kennis te verwerven

- kennis van of interesse voor energietransitie, duurzame ontwikkeling en rationeel energieverbruik

- kennis van het beheer van administratieve dossiers of bereid zijn deze te verwerven

- kennis van projectbeheer

- informaticakennis: MS Office, Autocad (is een plus), MS Project (is een plus)

- vlot zijn in het opstellen van teksten en planningen

- zelfstandig de opdrachten beheren

- kritische geest

- aanpassingsvermogen

- zeer goede kennis van het Frans

- nauwkeurig werken

- communicatievaardig

 

Diploma:

Master: ingenieur of architect


Aanbieding

Opdracht van de afdeling III:

De afdeling III omvat het beheer van het grondgebied, de investeringen, de mobiliteit en de publieke ruimten, het gemeentelijk patrimonium, de administratieve en financiële cel, het onderhoud, de energie, het milieu en het dierenwelzijn en de gemeentelijke werkplaats.

De opdracht van de afdeling is – met aandacht voor het respecteren van de wetgeving en dit voor alle domeinen die onder haar bevoegdheid vallen – ten dienste te staan van de burgers en de beslissingen van het college en de raad uit te voeren. Dit alles wordt gedaan met het oog op de ontwikkeling van de levenskwaliteit van de burgers van de gemeente, en dit in samenhang met de beslissingen van de andere afdelingen.

 

Opdracht van de dienst onderhoud:

De cel onderhoud heeft als opdracht het onderhoud van en de controle op de installaties van het bestaande patrimonium en de gemeentelijke apparatuur, zowel vanuit een technisch, administratief als financieel oogpunt. De afdeling werkt samen met de gemeentelijke werkplaats en bevat de volgende eenheden: openbare ruimten, gebouwen en evenementen.

 

Opdracht van de functie:

Als projectbeheerder bent u verantwoordelijk voor de projecten die onder uw deskundigheid vallen en dit met respect voor de wetgeving, de in voege zijnde procedures, het budget en de hiërarchische beleidslijnen. U doet beroep op uw interne/externe netwerk en werkt samen met hen.

 

Verantwoordelijkheden en activiteiten:

Voornaamste activiteiten:

- een stand van zaken en een diagnose opstellen over het onderhoud, de controles en de te realiseren werken aan de gemeentelijke gebouwen en gronden

- de planning van het onderhoud, de controles en de werken opstellen

- op basis van de diagnose de projecten beheren die hieruit voortvloeien

- dossiers opstellen voor de overheidsopdrachten voor diensten en werken en deze opvolgen

- tweetalige administratieve documenten met betrekking tot deze projecten aanmaken

- het financiële en budgettaire luik beheren

- op kritische wijze de dossiers controleren en analyseren wanneer deze zijn opgesteld door externe partners, met specifieke aandacht voor hun antwoorden op het programma, de kwaliteit van het project, de dienstverlening, de materialen en de algemene opzet op lange termijn, de energietransitie, de duurzame ontwikkeling (DO) en het rationeel energieverbruik (REV). Wat deze laatste twee factoren betreft gebeurt dit in samenspraak met de energieverantwoordelijke.

- de werven van deze projecten opvolgen

 

Verantwoordelijkheden:

- u bent het aanspreekpunt voor de administratie op alle vlakken die betrekking hebben op het onderhoud en de controles

- een diagnose en een kadaster voor de gebouwen opstellen

- de energietransitie voorbereiden, net als de REV en de DO, voor de onderhoudsprocedures

- een vlotte afwerking, op basis van de opgestelde diagnose, van de projecten en de dossiers van de werken, de diensten en de studieopdrachten (procedures voor overheidsopdrachten, het technische luik, begrotingsramingen, subsidies, werven, plannen, …) en dit in het kader van het onderhoud binnen de vooropgestelde termijnen

- wat betreft de prioritaire werken, voorrang geven aan deze met een specifieke vervaldag, diegene die mogelijk een gevaar voor de veiligheid betekenen, de werken die mogelijk belangrijke schade kunnen berokkenen en deze die de energieprestaties kunnen verbeteren

- informatie geven over de voortgang van de dossiers

 

 

- Contract van onbepaalde duur, voltijds

- Jong en dynamisch team

- Gevarieerde opdrachten voor stadsvernieuwing: renovatie en nieuwbouw, uitrusting, openbare ruimtes, ...

- Extralegale voordelen: maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, gedeeltelijke terugbetaling van kosten voor openbaar vervoer (gratis MIVB-jaarabonnement en tussenkomst NMBS) of fiets- of voetgangersvergoeding, tweetaligheidspremie, opleidingen, klein aanvullend pensioen, …

onmiddellijke aanwerving op niveau A1.2 (en na 5 overgaan naar niveau A1.3), enkel voor diploma’s architect/ingenieur


Contact info.

Stuur uw kandidatuur met cv en motivatiebrief naar lfuentes@koekelberg.brussels 

 

Offert n°220 - ARCHITECT EN/OF INGENIEUR GEBOUW PROJECTBEHEERDER (m/v/x)

Profiel

Vaardigheden:

  • Kennis van bouwtechnieken;
  • Kennis van wegenistechnieken (of bereidheid deze te verwerven);
  • Kennis van het administratieve beheer van dossiers (of de wil om deze kennis te verwerven);
  • Informaticakennis: MS Office, Autocad (plus), MS project (plus);
  • Redactionele vaardigheden en kwaliteiten op het vlak van planning;
  • Autonomie in het beheer van de arbeidstijd;
  • Kritisch denkvermogen;
  • Goed aanpassingsvermogen;
  • Kennis van het Frans;
  • Blijk geven van striktheid en nauwkeurigheid;
  • Kennis van overheidsopdrachten (of bereid zijn deze te verwerven);
  • Communicatievaardigheden;
  • Stressbestendig;

 

Diploma: Master

– Architect

- Ingenieur

- Industrieel ingenieur bouwkunde

- Ingenieur-architect


Aanbieding

Opdrachten van de dienst:

 

Dienst Openbare Werken

Afdeling Openbare ruimten:

De opdracht van de dienst is – en dit met de nodige aandacht voor duurzame ontwikkeling vanuit een technische, administratieve en financiële invalshoek - het beheren van de planning, de aanleg, de renovatie, het onderhoud, het beheer van de werken, de controle op en de openbare veiligheid van alle openbare ruimten en tevens, vanuit een technische en administratieve benadering, op het beheren van de globale mobiliteit.

 

Afdeling Gemeentelijk patrimonium:

Deze eenheid omvat een technische en een administratieve cel.

Technische cel: de opdracht is - en dit met het oog op duurzame ontwikkeling - het beheer, de ontwikkeling, de bouw, de renovatie, het onderhoud van en de controle op het gemeentelijk patrimonium vanuit technisch, administratief en financieel oogpunt.

 

Doelstellingen van de dienst:

- renovatie en onderhoud van gemeentelijke gebouwen

- renovatie en onderhoud van de openbare ruimten

- ontwikkelen van het rationeel energiegebruik (REG) en de duurzame ontwikkeling (DO) van gemeentelijke gebouwen en openbare ruimten

- nieuwe projecten ontwikkelen

 

Opdrachten van de functie:

- u bent de referent-adviseur m.b.t. de openbare veiligheid en de stabiliteit van gebouwen (indien dit vereist wordt)

- renovatie- en onderhoudsdossiers opstellen en beheren voor de gemeentelijke gebouwen, met inbegrip van een luik voor de specifieke technieken

- de werven van de lopende dossiers opvolgen

- de subsidiedossiers en het financiële luik beheren

- dossiers voor marktstudies opstellen, voor complexe en structurele dossiers (indien dit vereist wordt) en voor de specifieke technische kenmerken, en het beheer van deze markten opvolgen

- controle en kritische analyse van de dossiers die werden uitgewerkt door externe bureaus om onder meer hun antwoorden op het programma en de algemene opzet op lange termijn te verifiëren

- dagelijks invoeren van REG, DO en energietransitie tijdens de werken aan gemeentelijke gebouwen

 

Verantwoordelijkheden en activiteiten:

Voornaamste activiteiten:

- beheer van de dossiers m.b.t. overheidsopdrachten, hoofdzakelijk voor de gemeentelijke gebouwen en de openbare ruimten

- de werken m.b.t. deze opdrachten beheren

- de budgetten en subsidies m.b.t. deze opdrachten beheren

- de dossiers van het onderzoek voor overheidsopdrachten beheren voor de complexe en structurele dossiers (indien vereist) en voor de specifieke technieken

- opstellen en controleren van documenten m.b.t. energietransitie, DO en het milieu

- energiecertificaten voor openbare gebouwen opstellen (indien vereist)

 

Verantwoordelijkheden:

- correct afhandelen van de studiedossiers en deze m.b.t. de werken (procedures voor overheidsopdrachten, technisch luik, begrotingsramingen, subsidies, werven, plannen, …)

- informatie geven over de voortgang van de dossiers

- meehelpen met de ontwikkeling van energietransitie, REG en DO

 

Vervangingen:

- collega’s van de cel vervangen voor het projectbeheer van gebouwen of openbare ruimten

 

Doelstellingen:

- de gesubsidieerde werken correct afhandelen, net als de lopende werken en de dringende opdrachten (vooral deze met veiligheidsaspecten of die mogelijk belangrijke schade kunnen berokkenen worden bij voorkeur behandeld) 

 

 

Niveau A: contract van onbepaalde duur


Contact info.

Stuur een CV met motivatiebrif naar : Dienst Tewerkstelling van Koekelberg, Mevrouw Laura FUENTES OCAÑA Tewerkstelling adviseur  - 63, Sint-Annakerkstraat 63 1081 Koekelberg. U mag ook uw kandidatuur dossier per mail sturen naar : lfuentes@koekelberg.brussels

  Twitter share button Facebook share button  
 
Koekeljob
Sint-Annakerkstraat 114
1081 Koekelberg
icon téléphone   02 889 09 42
icon email