KOEKELBERG WERFT AAN

Vacatures in de kijker

Offert n°394 - Administratief Secretaris – Boekhouding

Profiel

  • Graduaat / Bachelor in de Boekhouding
  • Tweetalig NL/FR of FR/NL (in het bezit van een Selor-attest – art. 8 en 10 of bereid om deze examens af te leggen)
  • Ervaring binnen een OCMW is een pluspunt
  • IT-kennis: Outlook, Word en Excel


Aanbieding

Missie

Als lid van het personeel van de dienst Financiën bestaat de opdracht erin om een rigoureus en volledig beheer te garanderen van de financiële en boekhoudkundige aspecten van het OCMW. Hij/zij staat onder meer in voor het beheer en de opvolging van de uitgavenboekhouding, maar ook voor de controle ervan, met inachtneming van de interne procedures van het OCMW.
Hij/zij staat in direct contact met het Jourdan Village, de sociale dienst en werkt onder toezicht van het diensthoofd, met wie mogelijke verbeteringen aan de opdracht of de dienst besproken worden.

Activiteiten

  • Controle en codering van inkomende facturen. Definitieve vastlegging en mandaatverlening van stukken ter voorbereiding van hun ordening door het bevoegde orgaan;
  • Controle van sociale en medische betalingsprojecten;
  • Opvolging en vastlegging van bestelbonnen;
  • Opvolging van de beslissingen genomen door het vast bureau om bepaalde uitgaven voorlopig vast te leggen;
  • Boeking van lonen en opmaak van betalingsmandaten;
  • Controle en boekhoudkundige verwerking van de facturatie van Jourdan Village;
  • Facturatie van partners "Artikel 60";
  • Opvolging van uitgaven met betrekking tot overheidsopdrachten;
  • Beheer van het economaat; fiscale fiches van leveranciers en andere;
  • Aanmaak en opvolging van patrimoniumfiches;
  • Deelname aan dienstvergaderingen en vergaderingen met andere diensten;
  • Administratieve back-up binnen de dienst Financiën;

Aanbod:

  • Contract van onbepaalde duur
  • Voltijdse functie
  • Extralegale voordelen: maaltijdcheques, terugbetaling van openbaar vervoer (gratis STIB), extralegale vakantiedagen, opleidingen, hospitalisatieverzekering
  • Mogelijke valorisatie van anciënniteit op basis van tewerkstellingsattesten


Contact info.

Stuur uw sollicitatiebrief + CV naar het OCMW van Koekelberg - Personeelsdienst - Fr. Delcoignestraat 39, 1081 Koekelberg

of per e-mail: GRH-HR-CPAS-OCMW@koekelberg.brussels

Offert n°238 - Socio-professionele inschakelingsmedewerker

Profiel

Sociale-professionele ondersteuning voor mensen tussen de 18 en 63 jaar die geholpen worden door het OCWM.

Hulp, ondersteuning en begeleiding bij het bepalen en opzetten van een professioneel project, informatie, oriënatie, luisteren, interne en externe communicatie (OCMW-diensten, tewerkstellingsdienst, PWA, Actiris,...)

  • In het bezit zijn van een bachelorsdiploma maatschappelijk werker
  • Tweetalig nl/fr of fr/nl (in het bezit van de Selor-attesten art. 8 en 10)   
  • Goede schrijfvaardigheid
  • Orde en striktheid
  • Goede kennis van IT-tools (Word, Excel)

 


Aanbieding

contract van onbepaalde duur -voltijds, erkenning van de anciënniteit in de openbare sector en in de privé sector (6 jaar), gedeeltelijke terugbetaling van de openbare vervoerskosten, gratis MIVB-abonnement, tweetaligheidspremie, maaltijdcheques € 8,00.


Contact info.

Contact en info :

Gelieve uw CV op te sturen ter attentie van Mevr. L. CHAN

Via mail :  

GRH-HR-CPAS-OCMW@koekelberg.brussels

 

Per post :

OCMW Koekelberg – L. CHAN

François Delcoignestraat, 39

1081 Koekelberg

Offert n°222 - Sociaal assistent(e) voor de algemene sociale dienst van het OCMW

Profiel

  • Bachelier in Sociaal werk (maatschappelijk werker)
  • Tweetalig NL/F of F/NL (in het bezit van een Selor-attest - art. 8 en 10 of bereid zijn dit te behalen)
  • Goede schrijfvaardigheid (goed kennis van de spelling)
  • Ordelijk en striktheid
  • Goede informaticakennis (Word en Excel)

Taken :

  • Eerste lijn
  • U onthaalt, informeert, adviseert en ondersteunt de rechthebbenden en zorgt voor de sociale en administratieve opvolging van uw dossiers volgens de vastgestelde procedures.
  • U voert sociale enquêtes uit zodat het OCMW sociale bijstand kan verlenen waardoor iedereen een waardig leven kan leiden.   


Aanbieding

Contract van onbepaalde duur - voltijds

Extra-legale voordelen : maaltijdcheques, vergoeding van openbaarvervoerskosten (MIVB gratis),

extra-legaal verlof, opleiding, hospitalisatieverzekering

Waardering van anciënniteit mogelijk mits voorlegging van de werkattesten


Contact info.

Stuur uw motivatiebrief + CV naar :

OCMW Koekelberg - Personeelsdienst - Fr. Delcoignestraat 39 te 1081 Koekelberg of via mail naar GRH-HR-CPAS-OCMW@koekelberg.brussels

Offert n°195 - Verpleger/ Verpleegster

Profiel

  • Graduaat of brevet
  • Tweetalig NL/F of F/NL (in het bezit van een SELOR-attest  art.8 en 10 of bereid zijn dit te behalen);

Taken : Medische zorg en ondersteuning voor inwoners van Jourdan Village (ROB en RVT)


Aanbieding

Voltijds contrat van onbepaalde duur 

Extra-legale voordelen : maaltijdcheques, vergoeding van openbaarvervoerkosten, extra-legaal verlof, opleiding


Contact info.

OCMW Koekelberg – Fr. Delcoignestraat 39 te 1081 Koekelberg – Personeelsdienst grh-hr-cpas-ocmw@koekelberg.brussels

Offert n°165 - 3 arbeidsadviseurs (m/v/x) bij de Dienst tewerkstelling van Koekelberg vzw/ Koekeljob

Profiel

bachelor of master

Kennis: technieken voor het zoeken naar werk, arbeidsmarkt

Computervaardigheden: tekstverwerking, internet

Vaardigheden: schrijfvaardigheid

Houding: sociaal vaardig, zelfstandig, onderscheidingsvermogen, aanpassingsvermogen, proactief, gemotiveerd door maatschappelijk werk, georganiseerd, teamspeler 

Talen: zeer goede kennis van het Frans, het vermogen om Nederlandstalige werkzoekenden te begeleiden (B2) is een pluspunt, kennis van andere talen is een pluspunt


Aanbieding

1 voltijds contract voor onbepaalde duur

1 voltijds vervangingscontract

1 deeltijds contract voor bepaalde duur van 1/1/2026 tot 31/08/2026

Begeleiding van werkzoekenden gedurende maximaal 12 maanden

 

Fase 1 – Analyse van de vraag en hulpmiddelen

 

Deze eerste fase, die gewijd is aan de analyse van de behoeften van de werkzoekende en zijn/haar hulpmiddelen, legt de basis voor het integratietraject en bestaat uit het evalueren van zijn/haar situatie, het identificeren van zijn/haar behoeften, het verstrekken van de nodige middelen om zijn/haar inzetbaarheid te verbeteren en het aanpakken van de volgende fase.

Het belangrijkste doel van deze fase is de werkzoekende voor te bereiden op het zoeken naar werk of een opleiding:

 

Opstellen/opvolgen van zijn/haar begeleidingsparcours om de nodige stappen te structureren voor de verwezenlijking van zijn/haar beroepsproject.

Opstellen van een cv, een essentieel document om zijn/haar loopbaan te valoriseren

Informatie inwinnen over de mogelijkheden en opleidingen die aansluiten bij zijn/haar beroepsproject, zodat de meest relevante pistes kunnen worden geïdentificeerd om zijn/haar doel te bereiken.

Identificatie van de doelorganisaties (bedrijven, scholen, opleidingscentra) die mogelijk aansluiten bij zijn/haar profiel en beroepsproject.

 


Contact info.

Koekeljob -  Dienst tewerkstelling van Koekelberg vzw T.: 02 411 17 96 Jean Jacquetstraat 39  1081 Koekelberg, stuur brief + cv naar mvanlaer@koekelberg.brussels

  Twitter share button Facebook share button  
 
Dienst Tewerkstelling (Koekeljob)
Jean Jacquetstraat 39
1081 Koekelberg
icon téléphone   02 411 17 96
icon email